Rychlé vyhledávání, přehled aktuálních témat a videonávody: to vše jsme si pro vás připravili na vylepšené stránce zákaznického servisu. Je pro nás důležité, abyste vždy snadno a rychle našli všechno, co potřebujete i co vás zajímá.
1. Box pro vyhledávání FAQs
Jednou z nových funkcí je box pro vyhledávání důležitých informací a nejčastěji pokládaných otázek.
Jak funguje?
Jednoduše! Stačí zadat klíčové slovo jako třeba „zásilka“ a vyhledávání hned najde všechny příslušné texty a návody vztahující se k tématu. Tenhle nový rychlý pomocník vám navíc ušetří spoustu času. V mžiku s ním totiž zjistíte vše, co potřebujete!
2. Mohlo by vás zajímat
Druhou novinkou je sekce „Mohlo by vás zajímat“. Zde najdete přehled aktuálních témat, tzv. „hot topics“, která se nejvíce řeší. Jsou to třeba odkazy na důležité produktové stránky, tracking a zajímavé blogové články.
3. Chytré videonávody
Posledním vylepšením je sekce Návody jednoduše. Ta obsahuje videonávody, které vám zodpoví otázky, jak na podání zásilky přes Z-BOX, jakou zásilku můžete poslat nebo jak správně zabalit zásilku.
Stránku zákaznický servis se snažíme neustále vylepšovat, protože vaše spokojenost je na prvním místě. O dalších novinkách vás budeme průběžně informovat.
Pokud si s čímkoliv nevíte rady, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Stačí vyplnit kontaktní formulář nebo si nechat poradit od našeho voicebota a chatbota ZETa.