O co jde: Nabídka práce. Mise: Pomáhat zákazníkům Zásilkovny. Lokalita: Hradec Králové. Odměna: Boží tým, práce, která má smysl a k tomu třeba i stravenky. Nástup: Ihned! Vaše nové zaměstnání volá a kariéra v Zásilkovně začíná!
DNŮ ZBÝVÁ DO STARTU VAŠÍ MISE
0
Poohlížíte se po nové práci v lokalitě Hradec Králové? Rádi byste pracovali v mladém kolektivu a pro takového zaměstnavatele, který se bude dobře vyjímat ve vašem „CVčku“? Zkuste to v Zásilkovně!
Nabíráme do týmu specialisty zákaznické podpory do call centra u Hradce
Nenechte se odradit slovem „call centrum“. Naši specialisté sice mají většinu času sluchátka na uších a ruce na klávesnici, ale nejsou to žádní prodejci po telefonu. Naše zákaznická péče je PÉČE s velkým P a je tu od toho, aby byla pomocnou rukou zákazníků a klientů Zásilkovny – ať už jde o e-shopy, výdejní místa nebo koncové příjemce zásilek.
Co u nás budete dělat?
✔️ Radit a pomáhat zákazníkům telefonicky a e-mailem
✔️ Pracovat s moderními systémy a databázemi
✔️ Bavit se s týmem skvělých kolegů, kteří vám předají spoustu zkušeností
✔️ Těšit se do práce
Co u nás NEbudete dělat?
❌ Prodávat zboží či služby po telefonu
❌ Někomu něco vnucovat a dostávat mzdu za počet nových smluv
❌ Pracovat podle nesmyslných norem
Aktuálně hledáme nové kolegy/ně s nástupem od září 2023. Během podzimu je zaučíme a pak se společně vrhneme do vánoční sezóny! Takže neváhejte a pošlete své CV právě teď.
„Máme tu super kolektiv a všichni táhneme za jeden provaz“
…říká o své práci Honza Hrdlička, který v call centru Zásilkovny pracuje 4 roky. Za tu dobu se z pozice operátora zákaznické linky posunul až na pozici Vedoucí týmu klientské podpory. Jasně, rychlý kariérní růst u nás není problém!
Proč jít pracovat zrovna do Zásilkovny?
Zákaznickou podporu a tedy call centrum dnes potřebuje téměř každá společnost. Tak proč si v té hromadě nabídek prácespecialistů zákaznické podporyvybrat právě Zásilkovnu? Kromě super kolektivu přihazujeme třeba i tyto důvody:
Zásilkovna je lovebrand a zná ji každý
U nás si vyzkoušíte i moderní nástroje zákaznické podpory, jako je chatbot či voicebot
Naši specialisté nejsou „jen operátoři“, ale hlavně odborníci na komunikaci a tak trošku i psychologové
Můžete se rozvíjet a vzdělávat během pracovní doby v rámci různých kurzů a workshopů
Postoupit na vyšší pozici? Žádný problém!
Více vám prozradí naše (a brzy možná už i VAŠE) kolegyně Simona Skalická:
„Volat lidem a nabízet jim tarify nebo drahé zboží? U nás ne! Jsme tu od toho, abychom pomáhali zákazníkům, kteří se na nás obrací. Tvoje mzda se nebude odvíjet od toho, kolik toho prodáš nebo kolik schůzek sjednáš.”
Kamila Pourová
Manažer e-mailové komunikace a reklamací
„Říkají ti, že moc mluvíš? Pojď pracovat do Zásilkovny!“
Na pozici Specialista klientské podpory se hodí lidé, kteří rádi mluví a mají velmi dobré komunikační dovednosti. Pokud to o vás platí, ovládáte práci s počítačem a máte min. středoškolské vzdělání, pošlete nám váš životopis a STAŇTE SE ZÁSILKOVŇÁKEM! Vaším parťákem v práci bude třeba i manažerka týmu Kamila Pourová, která v prostředí call center pracuje již 15 let: