O co jde: Nabídka práce. Mise: Pomáhat zákazníkům Zásilkovny. Lokalita: Hradec Králové. Odměna: Boží tým, práce, která má smysl a k tomu třeba i stravenky. Nástup: Ihned! Vaše nové zaměstnání volá a kariéra v Zásilkovně začíná!
Poohlížíte se po nové práci v lokalitě Hradec Králové? Rádi byste pracovali v mladém kolektivu a pro takového zaměstnavatele, který se bude dobře vyjímat ve vašem „CVčku“? Zkuste to v Zásilkovně!
Nabíráme do týmu specialisty zákaznické podpory do call centra u Hradce
Nenechte se odradit slovem „call centrum“. Naši specialisté sice mají většinu času sluchátka na uších a ruce na klávesnici, ale nejsou to žádní prodejci po telefonu. Naše zákaznická péče je PÉČE s velkým P a je tu od toho, aby byla pomocnou rukou zákazníků a klientů Zásilkovny – ať už jde o e-shopy, výdejní místa nebo koncové příjemce zásilek.

Co u nás budete dělat?
✔️ Radit a pomáhat zákazníkům telefonicky a e-mailem
✔️ Pracovat s moderními systémy a databázemi
✔️ Bavit se s týmem skvělých kolegů, kteří vám předají spoustu zkušeností
✔️ Těšit se do práce

Co u nás NEbudete dělat?
❌ Prodávat zboží či služby po telefonu
❌ Někomu něco vnucovat a dostávat mzdu za počet nových smluv
❌ Pracovat podle nesmyslných norem
Aktuálně hledáme nové kolegy/ně s nástupem od září 2023. Během podzimu je zaučíme a pak se společně vrhneme do vánoční sezóny! Takže neváhejte a pošlete své CV právě teď.
„Máme tu super kolektiv a všichni táhneme za jeden provaz“
…říká o své práci Honza Hrdlička, který v call centru Zásilkovny pracuje 4 roky. Za tu dobu se z pozice operátora zákaznické linky posunul až na pozici Vedoucí týmu klientské podpory. Jasně, rychlý kariérní růst u nás není problém!
Proč jít pracovat zrovna do Zásilkovny?
Zákaznickou podporu a tedy call centrum dnes potřebuje téměř každá společnost. Tak proč si v té hromadě nabídek práce specialistů zákaznické podpory vybrat právě Zásilkovnu? Kromě super kolektivu přihazujeme třeba i tyto důvody:
- Zásilkovna je lovebrand a zná ji každý
- U nás si vyzkoušíte i moderní nástroje zákaznické podpory, jako je chatbot či voicebot
- Naši specialisté nejsou „jen operátoři“, ale hlavně odborníci na komunikaci a tak trošku i psychologové
- Můžete se rozvíjet a vzdělávat během pracovní doby v rámci různých kurzů a workshopů
- Postoupit na vyšší pozici? Žádný problém!
Více vám prozradí naše (a brzy možná už i VAŠE) kolegyně Simona Skalická:

„Říkají ti, že moc mluvíš? Pojď pracovat do Zásilkovny!“
Na pozici Specialista klientské podpory se hodí lidé, kteří rádi mluví a mají velmi dobré komunikační dovednosti. Pokud to o vás platí, ovládáte práci s počítačem a máte min. středoškolské vzdělání, pošlete nám váš životopis a STAŇTE SE ZÁSILKOVŇÁKEM! Vaším parťákem v práci bude třeba i manažerka týmu Kamila Pourová, která v prostředí call center pracuje již 15 let: