Blog

K čemu slouží klientská sekce Zásilkovny

26. 1. 2024 13:04

Máte e-shop a rádi byste doručovali své zboží zákazníkům přes Zásilkovnu? To moc rádi čteme, zároveň pro vás máme i efektivní a uživatelsky příjemné řešení: tím je klientská sekce. Prostřednictvím ní podáte zásilky hravě, levou zadní. V tomto článku se mrkneme na to, co všechno umí.

Co je klientská sekce?

Klientská sekce je webové rozhraní pro e-shopy, ve kterém mohou registrované subjekty spravovat a podávat zásilky, aktualizovat své údaje odesílatele a mnoho dalšího.

K čemu lze používat klientskou sekci?

  • nahlížení na informační nástěnku pro e-shopy (tam za Zásilkovnu vkládáme informace o aktualitách a změnách)
  • podávání zásilek (ručně či hromadně, což šetří čas)
  • správě podaných zásilek (zjistíte o nich základní informace, máte dostupnou historii zásilek a další její stavy)
  • správě a tvorbě fakturačních subjektů, odesílatelů, údajů o e-shopu, povolených poboček, způsobů dopravy
  • správě podřízených kontaktů pro pohyb a práci v klientské sekci
  • nastavení informačních emailů o zásilkách a fakturacích
  • přehledu a úložišti faktur a informací o dobírkách
  • přehledu a úložišti celních dokumentů k zásilkám
  • přehledu o stavech reklamovaných zásilek
  • sekci kontaktů pro péči u Zásilkovny 
  • dokumentaci a klíčům pro API integraci
Takto vypadá informační nástěnka v klientské sekci Zásilkovny

Jak pracovat v klientské sekci?

Pokud jste se u nás už registrovali a obdrželi jste své přístupové údaje, použijte je k přihlášení do svého účtu.

V Hlavní navigaci klikněte na políčko Klientská podpora.

Kliknutím na tlačítko Spustit průvodce se seznámíte s hlavními prvky klientské sekce interaktivním způsobem


Sdílet:

Rubriky