Máte e-shop a rádi byste doručovali své zboží zákazníkům přes Zásilkovnu? To moc rádi čteme, zároveň pro vás máme i efektivní a uživatelsky příjemné řešení: tím je klientská sekce. Prostřednictvím ní podáte zásilky hravě, levou zadní. V tomto článku se mrkneme na to, co všechno umí.
Co je klientská sekce?
Klientská sekce je webové rozhraní pro e-shopy, ve kterém mohou registrované subjekty spravovat a podávat zásilky, aktualizovat své údaje odesílatele a mnoho dalšího.
K čemu lze používat klientskou sekci?
nahlížení na informační nástěnku pro e-shopy (tam za Zásilkovnu vkládáme informace o aktualitách a změnách)
podávání zásilek (ručně či hromadně, což šetří čas)
správě podaných zásilek (zjistíte o nich základní informace, máte dostupnou historii zásilek a další její stavy)
správě a tvorbě fakturačních subjektů, odesílatelů, údajů o e-shopu, povolených poboček, způsobů dopravy
správě podřízených kontaktů pro pohyb a práci v klientské sekci
nastavení informačních emailů o zásilkách a fakturacích
přehledu a úložišti faktur a informací o dobírkách
přehledu a úložišti celních dokumentů k zásilkám
přehledu o stavech reklamovaných zásilek
sekci kontaktů pro péči u Zásilkovny
dokumentaci a klíčům pro API integraci
Jak pracovat v klientské sekci?
Pokud jste se u nás už registrovali a obdrželi jste své přístupové údaje, použijte je k přihlášení do svého účtu.
V Hlavní navigaci klikněte na políčko Klientská podpora.
Kliknutím na tlačítko Spustit průvodce se seznámíte s hlavními prvky klientské sekce interaktivním způsobem